Fargo Sezonul 2 Final recenzie spoilere
FX

Popular pe varietate

avertisment Spoiler: următorul Q& a conține detalii majore complot din „Fargo” Sezonul 2, Episodul 9, intitulat „Castelul.”

a mai rămas doar un episod în sezonul doi Din „Fargo”, iar penultima tranșă din această seară s-a dovedit a fi o baie de sânge pentru clanul Gerhardt. (R. I. P. Floyd și Bear.) De asemenea, s-ar putea să-l fi văzut pe ultimul șerif stand-up Hank Larsson (Ted Danson), în timp ce fiica sa bolnavă terminală, Betsy Solverson (Cristin Milioti), a luat o întorsătură în rău acasă.

soldatul de Stat Lou Solverson (Patrick Wilson) — ginerele lui Hank și soțul lui Betsy-a fost în centrul întregii acțiuni, iar la încheierea episodului a fost în căutarea fierbinte a fostului Gerhardt henchman Hanzee (Zahn McClarnon) și a cuplului de crime Peggy (Kirsten Dunst) și Ed Blumquist (Jesse Plemons).

Variety a vorbit cu Wilson despre episodul plin de evenimente al lui Lou, care a inclus un schimb emoționant cu Hank, o față brutală cu Bear și întoarcerea acelui OZN misterios.

nu știm dacă Hank trece sau nu, dar nu arată bine. Cum a fost să cânt acel moment cu Ted Danson după ce Hank a fost împușcat, iar Lou îi spune că îl va vedea „la cina de duminică”?

PATRICK WILSON: chestia despre acești tipi este că există doar o înțelegere — o vedeți din primul episod, acesta este modul lor de comunicare. Asta e despre ce o să-ți dea Lou și asta e despre ce o să-ți dea Hank. Este frumos subevaluat, deoarece situația este atât de viscerală și aparentă. Ca actor îmi place să joc opusul — dacă trebuie să rămâi undeva, acționează ca și cum ai pleca — și cam asta este acea scenă. Vrei să spui toate aceste lucruri și ajungi să vorbești despre cina de duminică. Cred că aceasta este probabil realitatea multor oameni, dar cu siguranță oamenii pe care i-am creat. Eram aproape gata în acel moment, așa că a fost greu. E greu să renunți la tipii ăștia. Îl iubesc pe Lou, mi-e dor de Lou. Și mi-e dor de Hank.

Lou are o încăierare epică cu ursul Gerhardt. A fost nevoie de timp suplimentar pentru a planifica?

îmi place chestia asta. Am discutat despre ce făceam, am avut un coordonator de cascadorii bun. Am crezut că a fost un final minunat și acolo. Trebuie să lucrez mai mult cu Angus la acest spectacol decât am făcut-o în două filme . E un tip atât de grozav și a fost minunat să-l văd că primește o parte cu adevărat cărnoasă și să-și întâlnească moartea. Îmi amintesc că m — am uitat la aceste încărcătoare rapide-ceea ce ai în centură ține întregul cilindru. Au doar un revolver, și este „cât de repede poți să-l scoți, să-l lovești și să-l încui și să-l încarci?”Este o armă atât de veche, foarte practică. Nu s-a schimbat prea mult față de trăgătorul de șase. Îmi amintesc că m-am gândit foarte specific: „trebuie doar să obțin speedloader-ul potrivit pentru toți polițiștii din vechea școală care aveau această armă.”Acestea sunt lucrurile la care te gândești: „îmi încarc corect arma?”

și în mijlocul acelei lupte cu ursul, OZN – ul se întoarce. Ce părere are Lou despre asta?

Lou e un tip foarte practic. El apucă momentul și îl împușcă pe Bear — își ia sarcina la îndemână. Nu cred că dă prea multă încredere, până la următorul episod. În acel moment nu are timp să o pună la îndoială.

dar după ce ursul este împușcat și Lou se întinde și se uită la OZN?

îmi amintesc că mă gândeam: „sunt mort?”Sunt acele momente trecătoare. „Merg la lumină?”Cred că suntem mai mult în acest teren. E cel mai aproape de moarte. Nu cred că e prea prins în oameni din spațiu în acel moment. Ne vom adresa în modul în care vă puteți imagina Lou ar aborda ceva.

Kirsten Dunst are acea linie grozavă: „este doar o farfurie zburătoare.”

acesta este genul de lucru cu acest spectacol. „Sigur, omule, există un OZN. De ce nu?”Au văzut orice altceva.

ai îmbrățișat acel sentiment când ai citit prima dată despre OZN-uri sau i-ai cerut (showrunner-ului) lui Noah Hawley o explicație?

în mod tipic Noah, îl întrebi despre asta și el este ca, ” nu știu, ce crezi?”El nu este ca,” ei bine, ceea ce reprezintă este… „cred că, da, există această obsesie cu un fenomen care părea să se întâmple, și a fost, de asemenea, creșterea” întâlniri apropiate.”Cu siguranță a existat o conștientizare socială. Dar îmi amintesc când am citit în episodul unu când apare, am crezut că a fost fantastic pentru că este atât de ciudat. Nu există doar răspunsuri la atât de mult de acest lucru. Și nu vei primi un răspuns. Cred că oameni ca Peggy ar spune, ” ce? E o farfurie zburătoare.”Apoi, din nou, ea este „atinsă” — care este linia mea preferată.

vorbind despre Peggy, Lou a spus clar în acest episod că simte că este responsabilitatea lui să o protejeze pe ea și pe Ed. De ce crezi că este?

pentru mine, este o imagine în oglindă a vieții sale de familie și privind prin ce trece Betsy. Cred că în adâncul sufletului știe că nu va câștiga acea bătălie, și la naiba dacă nu o va câștiga pe asta. Simt că trebuie să salveze pe cineva. Este sfâșietor dacă te gândești la asta. Este disperat să-și salveze soția și familia și știe că nu poate. El crede cu tărie în codul moral. Și da, se simte oribil pentru acești oameni și știe că l-au mințit în mod repetat. Dar el știe, de asemenea, că Ed sa ridicat în picioare pentru soția sa atunci când mulți bărbați mai mici s-ar fi ferit și evitat și a fugit. Pentru toate defectele lui Ed, acesta este un tip care iubește profund acea femeie și a făcut tot ce a putut pentru a menține acea relație. Cred că Lou admiră asta într-un mod ciudat. El nu poate suporta, este de a face viața mizerabilă, și, evident, acestea sunt în mod peste capul lor. Dar există un efort, și poate fi un efort subconștient, de ” voi ajuta pe cineva.”

„Fargo” se difuzează luni la 10 p.m. pe FX.